Utskrift av deltakerliste
Aktivitetsystemet gir en god oversikt over deltakerne og eksport til regneark fungerer også fint nå. Men jeg savner en ting: Mulighet for å skrive ut deltakerlisten (papir/pdf) sånn at man kan ha med denne på turen. Veldig greit for å f.eks. krysse av at alle har møtt opp, telefonnummer til alle deltakerne osv.
Når jeg bruker skriv-ut funksjonen i nettleseren fra deltakerlisten i Sherpa så fungerer det ikke så veldig bra. En del rare formatteringer og ting som ikke trenger å vises i en papirutskrift (kolonnen behandle).
Å skrive ut deltakerlisten i fra Min side ser derimot mye bedre ut - og det er kanskje tanken deres at det er her man skal gjøre det? I så fall vil jeg bare kommentere en ting: Her hadde det vært fint å fjerne parentesene med (mailto:) og (tel:).

2 comments
-
Axel Bjelke commented
Det går selvfølgelig an å gå omveien med regneark men det kjennes unødig tungvint. Utskrift av regneark kan jo være et mas når ikke alt får plass i bredden på arket.
Tenker at det er ganske lite som skal til for at utskrift fra Min side blir bra, se kommentaren min over. -
Åsmund Steen commented
Hvis du bruker "eksporter påmeldte deltakere", så blir den eksportert til excel. Da fjerner du de opplysningene du ikke trenger, og skriver ut så oversiktlig du vil.